Spitfire 4
Από Οκτώβριο 1962 έως Δεκέμβριο 1964
Συνολική παραγωγή 45753
Βασισμένο στο Herald με 1147 κ.εκ., συμπίεση 9:1, διπλό SU, και 63 ίπποι. Εμπρός δισκόφρενα. Έξτρα το overdrive, η σιδερένια κουκούλα, και οι ακτινωτές ζάντες με κεντρικό κλείδωμα, πολύ λιτό εσωτερικό. Η κουκούλα, όταν μάζευε, έβγαινε και αποθηκευόταν στο πορτ-μπαγκάζ.
Spitfire 4 MkII
Από Δεκέμβριο 1964 έως Ιανουάριο 1967
Συνολική παραγωγή: 37409
Νέος εκκεντροφόρος, που ανεβάζει την ιπποδύναμη σε 67bhp. Αμπραγιάζ διαφράγματος, βελτιωμένο εσωτερικό, καλύτερα καθίσματα, και ταπετσαρίες, αλλαγές στον τρόπο τοποθέτησης των σημάτων εξωτερικά.
Spitfire MkIII
Spitfire MkΙΙΙ
Από Ιανουάριο 1967 έως Δεκέμβριο 1970
Συνολική παραγωγή: 65320
Μηχανή 1296 κ.εκ. δανεισμένη από το Triumph 1300 saloon και 75 bhp. Μεγαλύτερες εμπρός σιαγόνες δισκόφρενου. Χαρακτηριστικό η ανύψωση του προφυλακτήρα στο μέσο της μάσκας και τα φλας πλέον κάτω από τον προφυλακτήρα. Εσωτερικό βελτιωμένο, ξύλινη επένδυση στο ταμπλό, παράθυρα που ανεβοκατεβαίνουν και μικρότερης διαμέτρου τιμόνι. Η κουκούλα πλέον διπλώνει μόνιμα πίσω από τα καθίσματα. Το τελευταίο μοντέλο που ξεβίδωνε ο σκελετός του παρ-μπριζ για να μπεί aero-screen, ώστε να χρησιμοποιηθεί το αυτοκίνητο σε αγώνες.
Spitfire MkIV
Από Αύγουστο 1970 έως Νοέμβριο 1974
Συνολική παραγωγή: 70.021
Νέα σχεδίαση του αμαξώματος, νέα πίσω φανάρια ώστε να μοιάζουν με τα άλλα μοντέλα της Triumph (2000, Stag), καντράν και όργανα εμπρός από τον οδηγό, λεπτότεροι εμπρός προφυλακτήρες με μαύρα πλαστικά πούλια, η ιπποδύναμη έπεσε στους 63 bhp. Νέα πίσω ανάρτηση με εγκάρσια σούστα, σασμάν από το Toledo Saloon με συγχρονισμένη πρώτη, και μακρύτερες τελικές σχέσεις 3.89 για περισσότερη οικονομία. Το Φεβρουάριο του 1973 απόκτησαν το γνωστό ξύλινο ταμπλό, καθίσματα με ρυθμισμένη πλάτη και 2 ίντσες μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ των πίσω τροχών.
Spitfire 1500
Από Αύγουστο 1972 έως Αύγουστο 1980
Συνολική παραγωγή: 95.829
Μηχανή από το Τriumph 1500 Saloon με 71 bhp. Αεροτομή, αυτοκόλλητα, μαύρα χερούλια, βελτιωμένο εσωτερικό.